Garantiitingimused

1. Garantiikohustus

1.1. Garantiiks loetakse müüja poolset kinnitust, et tema poolt müüdud toode vastab teatud tingimustele ning kui see ei vasta, kohustub müüja toote kas parandama, asendama või muul moel probleem lahendama vastavalt kehtestatud korrale.

1.2. Antud garantii on väljastatud ettevõtte Liweld OÜ poolt (registrikood 17093862).

1.3. Garantiiküsimustes on kontaktisikuks Helmer Lind. Telefoni number: +372 57406992, e-post: info@harmec.ee.

1.4. Garantiiperiood:

  • Eraisikutele: 24 kuud alates ostu kuupäevast.
  • Äriklientidele: 12 kuud alates ostukuupäevast.

1.5. Garantii algab päev pärast kauba üleandmist ostjale. Kui kaup saadetakse ostjale kulleriga, loetakse garantiiaja alguseks päev, mil ostja kauba kätte sai. Kättesaamist peab ostja vajadusel tõendama dokumentaalselt.

1.6. Garantiinõude aluseks on ostuarve või muu tehingut tõendav dokument.

1.7. Garantii hõlmab toote tootmis-, materjali- ja konstruktsioonivigu, mis ilmnevad kasutamisel normaalses keskkonnas ja tingimustes.

1.8. Kui tootel esineb viga esimese 6 kuu jooksul ja ostja suudab tõendada, et viga oli olemas juba toote kättesaamisel, on müüjal kohustus toode välja vahetada. Kui see tingimus ei ole täidetud, tehakse esimeses järgus parandustööd ning asendamine toimub ainult siis, kui remont pole võimalik või pole tulemuslik.

1.9. Ostja peab rikke ilmnemisel edastama teavituse garantiiga seotud probleemist e-posti teel või muus kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Teavitusele tuleks lisada viga kirjeldav tekst, võimalusel fotod ja toote seerianumber.

1.10. Müüja vaatab ostja teavituse läbi viie tööpäeva jooksul ja vajadusel korraldab tootele ekspertiisi. Kui tegemist on garantiiga hõlmatud puudusega, kõrvaldatakse see maksimaalselt 30 päeva jooksul toote kättesaamisest.

1.11. Kauba saatmise kulud remondiks või ekspertiisiks kannab ostja.


2. Garantiist keeldumise alused

2.1. Garantii ei kehti:

  • loomuliku kulumise tõttu tekkinud probleemidele;
  • valest paigaldusest või kasutusjuhiste eiramisest põhjustatud riketele;
  • sihipärasest erineva kasutuse või puuduliku hoolduse tagajärjel tekkinud vigadele.

2.2. Garantii ei laiene:

  • mehhaanilistest vigastustest või õnnetustest tingitud probleemidele;
  • tulekahju, liiklusõnnetuse või muude ettenägematute olukordade tagajärgedele.

2.3. Garantii kehtivus lõpeb, kui toodet on omavoliliselt muudetud, remonditud, sellele on lisatud mitteoriginaalseid komponente või lisaseadmeid ilma tootjapoolse kirjaliku nõusolekuta.


3. Vastutuse sätted

3.1. Kui müüja ei ole garantii alusel võetud kohustusi täitnud kuue kuu jooksul pärast ostja teavitust, on ostjal õigus lasta viga parandada omal algatusel ja nõuda kulude hüvitamist müüjalt.

3.2. Enne iseseisva paranduse tegemist peab ostja vähemalt viis tööpäeva ette andma sellest kirjalikult teada ja esitama eeldatava hinnakalkulatsiooni.

3.3. Soov kasutada garantiid ei anna automaatselt õigust ostulepingust taganemiseks. Taganemise aluseks saab olla vaid seadusest tulenev alus vastavalt VÕS-ile.

3.4. Garantiijuhtumi olemasolu ei vabasta ostjat toote eest tasumise kohustusest.

3.5. Müüjal ei ole kohustust anda garantiiremondi ajaks asendustoodet ega hüvitada selle soetamise või rentimise kulusid.

Ostukorv